Zmieniasz biuro na większe lub mniejsze? To warto wiedzieć przy przeprowadzce.

Rodzimy rynek usługowy przechodzi nieprzerwaną metamorfozę, która to z perspektywy przedsiębiorców wiąże się z koniecznością regularnej zmiany zajmowanego biura.

Niekiedy niezbędnym może okazać się jego zastąpienie nieco większym odpowiednikiem, który pomieści przedstawicieli rozrastającego się zespołu oraz obsłużenie większej liczby interesantów. W innych przypadkach, aby przetrwać chwilowy kryzys, strzałem w dziesiątkę okazać się może przeniesienie prowadzonej działalności gospodarczej do nieco mniejszego lokalu, co z kolei bezpośrednio przełoży się na możliwość ograniczenia ponoszonych w ujęciu comiesięcznym bądź kwartalnym kosztów, natomiast większą część zarobionych pieniędzy przeznaczyć na marketing i reklamę pozwalające zainteresować profilem firmy potencjalnych odbiorców. Aby jednakże przedsięwzięcie takie zakończyło się powodzeniem, przed jego rozpoczęciem należy dokładnie zaplanować przeprowadzkę i prześledzić rynek nieruchomości o przeznaczeniu biurowym.

Lokale biurowe w Krakowie są przykładem przestrzeni w sposób optymalny przystosowanych do prowadzenia firmy już od pierwszego dnia po podpisaniu umowy. Niezależnie od ich metrażu oraz liczby zaimplementowanych udogodnień, przyznać należy, że cena za ich wynajem kształtuje się na bardzo konkurencyjnym poziomie…i to nie tylko w skali województwa, a całego kraju.

Nie powinno więc dziwić, że do wspomnianej aglomeracji coraz chętniej przenoszą się tak osoby prowadzące dobrze prosperujące jednoosobowe działalności gospodarcze jak i korporacje o zasięgu krajowym bądź międzynarodowym. Momentalnie po zajęciu danego biura otrzymują one dostęp do przestronnych pomieszczeń wyposażonych w nowoczesny sprzęt komputerowy, udogodnień umożliwiających produktywną oraz komfortową pracę, czy też oddzielnych pokojów, w których pracownicy mogą odpocząć podczas przerwy.

W wielu budynkach, w których wynajmowane oraz sprzedawane na własność są lokale biurowe w Krakowie zastosowano już na wstępnym etapie wykończeniowym rozwiązania inteligentne, które to jeszcze do niedawna można było znaleźć jedynie w nieruchomościach typu smart home. Obecnie są one wykorzystywane także w biurowcach, natomiast ich działanie pozwala ograniczyć marnotrawstwo dostępnych zasobów oraz – co dla przedsiębiorców może okazać się jeszcze istotniejsze – ograniczyć ponoszone na przestrzeni kolejnych miesięcy koszty eksploatacyjne.

Z przyjemnością zauważamy także, że deweloperzy dokładają wszelkich starań, by ze swoją ofertą trafić do odbiorców o ograniczonych potrzebach jak i tych potrzebujących możliwie największej przestrzeni użytkowej. Jesteśmy więc święcie przekonani, że przeglądając oferty biur w Krakowie, nawet najbardziej wymagający przedsiębiorca znajdzie w morzu ogłoszeń przynajmniej kilka, które momentalnie przyciągną jego uwagę.

Zanim podejmie on jednak decyzję odnośnie przeprowadzki do nowej przestrzeni biurowej – powinien on umówić się na jej oględziny, aby mieć stuprocentowe przekonanie, iż informacje podane w Internecie lub w prasie lokalnej są zgodne ze stanem faktycznym zastanym na miejscu.

 

Artykuł sponsorowany

0 komentarzy

Dodaj komentarz